Julklappar!

Nu ska vi se om jag lyckas få in bilder på nästan alla julklappar vi fick den 23:e och på julafton.
Julaftonen spenderades på Ekerö med min föräldrar, mormor, morfar, Birgitta och Olle (de som bjöd mig och Niclas till Kanada.) Då mamma jobbade så var det jag, baby och pappa som fixade allt innan, hann se nästan hela Kalle innan jag tog bilen för att hämta mamma. Maten åts vid 17 och sen följde julklappsutdelningen =)
Vi hade önskat oss en stekpanna, döm av våran förvåning när vi fick tomte stekpannan.. Lite senare fick vi dock den stora också av mormor och morfar.

1. Stora stekpannan
2. GodJul snöre av älskling
3. Apoliva set (duschcreme, lip balm och body lotion) av Nadja
4. Badrumshängare av Helena
5. Tre små tomtestämplar av älskling

Verktygslåda av pappa till alla mina pyssel saker, flera klistermärken från USA, sax med annat mönster än de 5 jag har, present snöret och  band till kort.
Har inte tagit kort på allt, kanske fixar det nån gång.. Nu film!

Tjingeling♥

Kommentera här: